Over ons

Peter en Wijna, een echt ’t Stoepje koppel!

Peter werd door zijn vrouw Wijna overgehaald om als zaterdag baantje ook een keer naar de markt te gaan. Zijn vrouw werkte namelijk bij ’t Stoepje en zat hier helemaal op haar plek. De eerste keer dat Peter mee naar de markt was geweest, wist hij al meteen dat hij dit vele malen leuker vond dan zijn huidige baan. Hij is hier dan ook nooit meer weg gegaan. Dit gebeurde allemaal in 1987, in 1999 nam hij de markten van zijn baas over en waren Peter en Wijna echte ’t Stoepje ondernemers.

Peter en Wijna gaan nog steeds samen naar de markt en dit bevalt ze uitstekend. Ondertussen hebben zij een aantal leuke dochters die ook meegaan naar de markt, hoe leuk is dat, een echt familiebedrijf!

Wie zijn Peter en Wijna?

Peter en Wijna zijn altijd enthousiast en vrolijk! Klantvriendelijkheid vinden zij namelijk heel belangrijk, eigenlijk is dit gewoon nummer 1. Peter wil dat zijn klanten het leuk vinden bij hem aan de kraam en hier graag komen. Hij hoort dan ook vaak van zijn klanten: “Hier aan de kraam is het nou altijd leuk!” Peter maakt er graag een feestje van. Wanneer iemand jarig is, wordt de hele kraam versierd en is het niet alleen voor de jarige maar ook voor de klanten feest! Dit gaat gemakkelijk voor hem, hij heeft namelijk altijd zin om naar de markt te gaan. Maakt niet uit wat voor dag het is, wanneer de wekker om 3 uur gaat, staat Peter meteen vol enthousiasme naast zijn bed.

Waarom komen de klanten wekelijks terug?

De belangrijkste reden dat de klanten terugkomen, is de kwaliteit van de producten! Naast de uitstekende kwaliteit, heeft Peter ook nog eens een mijlen breed assortiment. Hij verkoopt eigenlijk gewoon alles.. Peter vindt het belangrijk dat zijn klanten een ruime keus hebben en altijd weer wat nieuws mee kunnen nemen. Wanneer Peter ziet dat er weer een innoverend product ontwikkeld is, neemt hij dit dus zeker mee! Naast dat er heel veel keus is, zorgt Peter ervoor dat het assortiment varieert. Op deze manier zorgt hij ervoor dat zijn assortiment breed blijft en hij elke klant kan bieden wat hij/zij het liefst wil.